Безпека при їзді на мотоциклі

Всі ми прекрасно знаємо про те, що мотоцикл, як і автомобіль – це транспортний засіб підвищеної небезпеки. При цьому він небезпечний навіть тоді, коли на дорозі Ви абсолютно одні й інших учасників руху немає. Ну а вже якщо Ви знаходитесь на завантаженій трасі – небезпека багаторазово збільшується. При цьому, якщо рух щільний і повільний, то все не так страшно – не приємно, звичайно, якщо протискуючись в пробці подряпаєте чий-небудь дорогий або не дуже автомобіль. Але от тоді, коли  рух  дуже швидкий, все набагато страшніше – в такій ситуації найменша помилка може призвести до дуже серйозних, а часом і вельми сумних наслідків.
І вже у жодному випадку не треба ганяти. Якщо Вам дуже хочеться потренуватися у виконанні трюків, то не робіть цього на дорозі, а вирушайте в спеціально відведені для цього місця, щоб не наражати на небезпеку ні себе, ні тих людей, які можуть опинитися з Вами на одній дорозі. І навіть якщо Ви кудись поспішаєте, перш ніж розігнати свій мотоцикл по повній, прагнучи все-таки встигнути, гарненько подумайте, чи варто це того, щоб Ви ризикували своїм життям. Немає ні найменших сумнівів у тому, що ні одна, навіть сама важлива зустріч не варто такої дорогої ціни.
Щоб бути впевненим, що поїздка пройде успішно, Ви повинні дотримуватися не тільки правила дорожнього руху і бути уважним на дорозі, але ще й перед кожною поїздкою перевіряти свій мотоцикл. І нехай Вам лінь, і нехай Ви поспішаєте, все ж витратьте трохи сил і всього лише пару хвилин часу, щоб упевнитися, що з ним все в порядку.
Ну і, само собою, ні в якому разі не вирушайте в подорож на мотоциклі без шолома. Інші елементи екіпірування мотоцикліста Ви можете одягати, можете не одягати, хоча перше, без сумніву більш переважно, але от шолом повинен бути на Вас обов’язково. Пам’ятайте, що це правило потрібно дотримувати не тільки тому, що так вимагають правила дорожнього руху, не тому що співробітники ДАІ за відсутність шолома можуть Вас оштрафувати, а тому, що шолом – це Ваша безпека. І якщо Ви не надінете спеціальні штани або куртку, рукавички або чоботи, то це ще не так страшно, а от шолом захищає голову, а тому його присутність під час їзди на мотоциклі обов’язково. При цьому шолом повинен бути не просто надітий на голову, а ще й обов’язково застебнутий.
Під час руху дивитися треба не тільки перед собою, але і намагатися контролювати все, що відбувається навколо, в тому числі і позаду Вас. При цьому потрібно не тільки бути дуже уважним, але ще і готовим у будь-який момент зреагувати на зміну ситуації на дорозі. При цьому дивитися в дзеркала слід не один раз у п’ять хвилин, а раз на кілька секунд. Крім того, потрібно бути обережним навіть тоді, коли Вам зразок побоюватися чого, наприклад, в тому випадку якщо Ви переїжджаєте перехрестя на зелений світлофор, завжди згадуйте анекдот про справжнього джигіта, який їздить на червоний.
Пам’ятайте і ще один дуже важливий момент: рухатися по дорозі завжди потрібно у відповідності з ситуацією. І тут мається на увазі не тільки туман, сніг, дощ, ожеледь та інші погодні умови, але і загальна швидкість потоку. Не рекомендується їхати як швидше, так і повільніше інших учасників руху. Оптимальний варіант – рух з такою ж швидкістю, що і всі інші.
Якщо Ви їдете за автомобілем, то намагайтеся триматися трохи далі від нього – якщо на дорозі перешкода (будь то яма, або камінь), автомобіль може пропустити його між коліс, а от якщо Ви будете занадто близько до автомобіля, то не встигнете зреагувати. Якщо ж Ви збираєтеся обігнати автомобіль, то зверніть увагу, чи є у нього дзеркала, якщо їх немає, то водій автомобіля може Вас не бачити. Під час обгону намагайтеся не притискатися до автомобіля, тому що може статися так, що він стане об’їжджати перешкоду на дорозі і, вильнувши в Вашу сторону, сшибет Вас.
Радіючи з того, що всі машини стоять у пробці, а Ви маєте можливість їхати, не перестарайтеся, тобто не женіть занадто сильно – рухайтеся, але повільно і акуратно.
Варто відзначити і ще один дуже важливий момент – під час їзди на мотоциклі, в іншому як і при їзді на автомобілі, акуратним повинно бути все без винятку, в тому числі і гальмування. Навіть в екстреній ситуації не варто гальмувати ривком, гальмування завжди має бути плавним. Це захистить Вас від можливого перельоту через кермо на асфальт, і від того, що той, хто їде позаду Вас не встигне зреагувати і наздожене Вас. Пам’ятайте, що наявність пасажира збільшує Ваш гальмівний шлях.
Якщо ж Ви розумієте, що уникнути зіткнення Вам ніяк не вдасться, то радимо Вам покинути мотоцикл, стрибнувши з нього. Можливо, Вам страшно виконувати такий трюк, але не варто боятися. Повірте, що навіть у разі не занадто вдалого падіння, Ви постраждаєте менше, ніж якщо будете на мотоциклі, коли він кудись вріжеться. Тільки ось перш ніж стрибнути, переконайтеся, що, впавши на дорогу, Ви не опинитеся під колесами автомобіля або іншого мотоцикла.
І останнє, про що хотілося б сказати: якщо трапилося так, що Ви порушили правила дорожнього руху, якщо Ви забули права на керування мотоциклом будинку, якщо поїхали після того, як вжили алкоголь, і Вас зупиняє співробітник ДАІ, зупинитеся, нехай краще за Вас покарає, хай оштрафують, нехай краще заберуть права, але це не так страшно, як якщо Ви зважитеся тікати і потрапите в аварію.

Якісні українські меблі з дерева retro-mebli.com

Comments are closed.

сім'я | стиль | навчання | модний одяг | макіяж | краса | кохання | косметика | корисні продукти | корисні поради | здорове харчування | здорова шкіра | взаєморозуміння | активний відпочинок